Lamanye Menyepi….

Banyak cerita sebenarnya yang nak diceritakan tapi disebabkan banyak kerja jadi asyik menangguh sahaja untuk menulis di dalam diary mama ni…

Lama betul mama menyepi..siap tak bagi pun ucapan Raya kepada kawan-kawan mama…huhu..

Sebenarnya di minggu akhir Ramdhan mama jatuh sakit..mama terkena gastrik..tak pernah pun kena gastrik tiba-tiba dapat gastrik yang teruk…sampai ke tahap muntah-muntah n cerit-berit..dalam hanya tiga hari mama kehilangan 7 kilo…huhu..(tapi berat tersebut tidak kekal elok sahaja habis cuti raya mama kembali ke berat asal..hehe)

Cerita raya pun takde…sebenarnya banyak je aktiviti yang kami sekeluarga buat raya ni..Cuma tiada mood nak cerita pasal raya disebabkan mama tak ada gambar raya..huhu..

My love dah berusia 28 tahun…29 september lepas merupakan hari jadi beliau…tak sempat lagi nak tulis entry pasal hari jadi my love..

Perkembangan khaizuran dan khairin..banyak updates yang perlu ditulis pasal milestone kedua-dua buah hati mama ni..asyik tertangguh sahaja..

Hari ni birthday Khairin..alahai khairin dah bukan baby lagi…huhu..masa begitu cepat berlalu…

Sudah genap setahun mama berjaya menyusukan khairin..Alhamdullilah..hooray..mama sangat happy..

Mama attend interview untuk jadi lecturer di sebuah IPTA..mama lepas first interview dan dipanggil ke second interview (baru sahaja selesai ditemuduga pagi tadi)...Tapi sama ada dapat atau pun tidak…tak tahu lagi…

Mama bercadang nak buat entry untuk setiap cerita yang disenaraikan di atas….Harap-harap berjayalah…

Ehem..ehem…walaupun dah terlambat mama still nak ucapkan SALAM AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN..buat kawan-kawan mama…

Comments

Post a Comment